Referat fra bestyrelsesmøde, Afd. 25, Klostervangen. 2015-05-18

Dagsorden

Deltagere
:
Anna, Bentha, Gitte,  Per, Steen, Thomas. afbud fra Anders

Tid: ca. 18.45 - ca. 21.45

Sted: Bestyrelseslokalet, Langelandsgade 52, 1. sal

Fællesspisning fra kl. 1800.
Ansvarlig for klargøring, mad afrydning og opvask: Anna, Bentha,
 

 

 Aktioner: Hvem, hvornår?

1. Godkendelse af referat fra møde 2015-04-27

 referatet godkendt

2. Formanden orienterer:

 

    a. Byggesag.Nyhedsbrev fra AAB / Pluskontoret.

    Infoskabe

 Nyhedsbrev udsendt fra AAB og pluskontoret.

Vi får opsat infotavler v. beboerhuset og v. Grønnegade 105.

    b. Delebil: P-plads. Opsætning af stander for el-delebil?

 Vi stiller os positive overfor både p-plads for en delebil og p-plads for el- delebil.

    c. Afdelingsmødet: Hvornår uddeles indkaldelserne?

       Beboerfesten: Er der styr på musik? Underholdning for børnene?

    Opdeling af deltagerne efter interesse: Musik / ikke musik?

 Senest 23. maj uddeles indkaldelserne. (Anna). Menukort og program,(Per) og beretning, (Anders) udsendes senere sammen med forslag til afd. møde.

Ikke musik under spisning. Vi har hyret klovnen Fubi til børneunderholdning. Gitte finder 2 børnepassere til børn, hvis forældre deltager i afd. mødet. Næste møde afgør vi, om vi åbner op for "stille zone" i beboerhuset for dem, der ikke vil danse moderne.

Der skal være tilmelding. Slikpose og cacaomælk til børnene. 

    d. Personalet i børneinstitutionen har problemer m. p-vagterne

 Personalet skal henvende sig til os m. reg.attest for at få P-kort. (Gitte giver dem besked).

    e. Repræsentantskabsmøde

 Thomas tilmelder bestyrelsen minus 1 incl. spisning.

3. Opfølgning fra andre bestyrelsesmedlemmer.

 

    a. Miljø & energi Udv. v./ Thomas & Bentha: Betalingsvaskerier.

    Gennemgang af brandaltaner. (Bentha).

 Energi & miljøgruppen arbejder på forslag om betalingsvaskeri.

Stadig enkelte, der ikke retter ind efter reglerne for brandaltanerne.(Thomas kontakter AAB).  Meget regnvand samler sig.

    b. Økonomi v./ Anna

 Økonomien for beboeraktiviteter kører stabilt.

    c. Udlejning af beboerfaciliteter v./Per

    Nye målnet. Bravo!!

 Per og Anna samstemmer de aktuelle reserveringer.

Med net i målene og nye legeredskaber er der nu et dejligt liv af børn og unge på arealerne foran vores blokke. Stor  ros til Gitte og Per.

4. Kommunikation: Budskaber og hjemmeside.

 Ny udbyder på vores hjemmeside, som nu hedder klostervangen.dk
    a. Dato for tur til Djurs Sommerland.

 Søndag 6. september. Slikposer udleveres v. ankomst til Djurs S. Måske frugt til voksne. Bentha undersøger sund slik-mulighed.

Invitationer laves af Djurs-udvalget Gitte, Anna og Bentha.

    b. 

 

5. Indkomne skrivelser og forslag.

 

    a. Fra AAB: Nyt elektronisk parkerings overvågningssystem v. Anders Ærenlund.

 Anders Æ. ønsker et møde. Vi foreslår, det kan blive på næste best. møde 15.6. 

    b. Øvrige: vandskade i beboerhus

    -og i genbrugsen

 Viceværterne har sat smed på opgaven med ny varmeveksler i beboerhuset.

Monsterregn er skyld i kælderoversvømmelse i Langelandsgade. Vi vil tage emnet med Michael på næste møde med ham om kloakkernes kapacitet.

6. Indkomne klager.

 
    a.  Katte.

 enkelte beboere har katte. Fmd. vil indsende klage til administrationen.

    b.

 

7. Kontortid, mandag 2015-06-01, kl. 18.30 - 19.30, varetages af bestyrelsesmedlemmerne:

      Mad til næste møde 2015.-06-15:

 Bentha / Per.

 Steen og Gitte.

8. Eventuelt.

 

    a. Erik Piilgaard reception

 Anna finder en gave.

    b. 

 


                         
Referatet udfærdiges af Thomas   INDSÆT SKABELON
SIDST REDIGERET...

 

  

Last updated 05-06-2020 00:00:00