Dagsorden
Deltagere:
Anna, Anders, Bentha, Dan, Lisa, Steen, Thomas
Gæst: Varmemester Ole
Tid: ca. 18.30 - ca. 21.30
Sted: Bestyrelseslokalet, Langelandsgade 52, 1. sal
Fællesspisning fra kl. 1800.
Ansvarlig for klargøring, mad afrydning og opvask: Anna + Anders
- Orientering fra varmemester Ole Fisker,
herunder status på igangværende arbejder.
Ordinært møde starter.
- Godkendelse af referat fra møde 2012-05-28
- Formanden orienterer:
- Den digitale mødeindkaldelse og mødereferat,
- Adgang til AAB Intranet via Citrix klient,
- Status på klagesag,
- Opsamling på repræsentantskabsmødet, herunder forslag fra Arne Tollaksen om beboermøde,
- Revurdering af fokusområder for bestyrelsesmedlemmer,
- Intrduktion til www.klostervangen.dk for bestyrelsesmedlemmerne Bentha, Dan og Thomas 2012-06-20.
- Opfølgning fra andre bestyrelsesmedlemmer.
- Status for Miljø- & Teknik-udvalget v. /Thomas
- Kommunikation: Budskaber og hjemmeside.
- Publicering af referat fra Afdelingsmødet 2012-05-15,
- Opdatering af personoplysninger på www.klostervangen.dk
- Indkomne skrivelser og forslag.
- Uddannelse for bestyrelsesmedlemmer:
Tilmelding d. 2. oktober, 31. oktober eller 15. november (17.30 - 20.30), max 2 deltagere pr. afd. pr. gang.
Indhold:
1. Log-in til intranettet via AAB’s hjemmeside via Citrix
2. Generel introduktion til intranettet – Hvor ligger hvad? - Forsiden og søgning
3. Pause
4. Log-in og rundtur i Økonomikontrollen
Tilmelding til bolig@aabnet.dk eller ved at ringe til Lisbeth i Sekretariatet på 89 31 31 05
- Lone Brock, AAB, efterlyser billeder med mange beboere eller gruppeportrætter.
- To ansøgninger om råderetfinancierede køkkener i Grønnegade.
- Indkomne klager.
pr. 2012-06-22 ingen nye klager.
- Kontortid, mandag 2012-07-02, kl. 18.30 - 19.30, varetages af bestyrelsesmedlemmerne:
a. Anna
b. Lisa
- Eventuelt.
|