Indkaldelse til bestyrelsesmøde, Afd. 25, Klostervangen. |
2018-08-27 |
Dagsorden
Deltagere:
Anders, Bentha, Lene, Per, René, Steen.
Afbud fraThomas (ferie).
Tid: ca. 18.45 - ca. 21.45
Sted: Bestyrelseslokalet, Langelandsgade 52, 1. sal
Fællesspisning fra kl. 1800.
Ansvarlig for klargøring, mad afrydning og opvask: Lene & Bentha |
|
|
Aktioner: Hvem, hvornår?
|
1. Godkendelse af referat fra møde 2018-06-25
|
|
2. Formanden orienterer:
|
|
a. Byggesag:
Udvalgsrepræsentanterne får ordet.
|
|
b. Gæsteparkeringskort.
- Hvordan sikrer vi, at der er nok til uddeling?
- Skal vi bede administrationen administrere uddelingen?
|
|
c. Repræsentantskabsweekend 6 - 7 OKT 2018 - husk tilmelding!
|
|
d. Svar på klage fra A25 Afdelingsmøde til AAB vedr. helhedsplanen (vedhæftet mødeindkaldelsen)
Hvordan får vi AAB svar foirmidlet til beboerne?
|
|
e. Mail af 14/8 og 13/7 fra Michael. S. om app, "SharePeep", til beboerne ang. dele- / bytteøkonomi.
|
|
3. Opfølgning fra andre bestyrelsesmedlemmer.
|
|
a. Miljø & energi Udv. v./ Bentha:
Haveredskaber er indkøbt.
|
|
b. Økonomi v./ Per
Herunder også jubilæumsfest: Der er styr på tilmelding, invitationer, busbestilling og alt det andet!
|
|
c. Udlejning af beboerfaciliteter v./Per
|
|
4. Kommunikation: Budskaber og hjemmeside.
|
|
Indkøb af 4 stk. PC til bestyrelsesarbejde (Lene, Per, Réne og Thomas)
|
|
5. Indkomne skrivelser og forslag.
|
|
a. Åbning af tunnelen: Skal vi rykke for at få den åbnet nu?
|
|
b. Mail vedr. servicekat
|
|
c. Klage vedr. ophæng af anonym rotteplakat.
Måske en idè at diskuttere, om vi har brug for at have en politik vedr. opslag.
|
|
6. Indkomne klager.
|
|
a. Klage nr. 25-0117-008 vedr. syn. af 26/6. Orientering.
|
|
b. Klage nr.01-25-071-010 af 3/7. truende adfærd. Orientering.
|
|
c. Klage nr. 01-25-0142-008, af 31/7. Ophævelse / Opsigelse. Orientering.
|
|
d. klage nr. 01-25-0183-008 af 9/8. Chikane. Stillingtagen.
|
|
e. Klage, mail fra kundeservice af 9/8. Urin / uhumsk tilstand. Orientering.
|
|
f. Klage nr. 01-25-0194-018 af 14/8. Klage over syn. Orientering.
|
|
7. Kontortid, mandag 2018-09-03, kl. 18.30 - 19.30, varetages af bestyrelsesmedlemmerne::
Mad til næste bestyrelsesmøde:
|
|
8. Eventuelt.
|
|
a. ...
|
|
|
Referatet udfærdiges af Lene |
|
Sidst opdateret 26. august 2018, kl. 22:24
af Anders T. Nielsen
|