Indkaldelse til bestyrelsesmøde, Afd. 25, Klostervangen. |
2023-03-27 |
Dagsorden
Deltagere:
Alex, Bentha, Jesper, Karen, Lene, Per, Steen
Gæster:
...
Tid: ca. 18.30 - ca. 22.00
Sted: Bestyrelseslokalet, Beboerhuset
Fællesspisning fra kl. 1800.
Ansvarlig for klargøring, mad afrydning og opvask: Alle |
|
|
Aktioner: Hvem, hvornår?
|
1. Godkendelse af referat fra møde 2023-02-27
|
|
2. Formanden orienterer:
|
|
a. Go ro og orden ved bestyrelse møderne.
|
|
b. Nyt omkring helheds plan.
|
|
c. Elevator opdatering.
|
|
d. Reaktionsaftalen rt 24/7 udkald. Husk den hjemmefra
udfyldte reaktionsaftale-liste
|
|
e.Vindue partier, hvad skal vi gør efter vi har følget med i Gittes
arbejde omkring dette. skal vi stille forslag omkring en gennemgang af vinduerne eller?
|
|
f. spørgsmål til Projekt gruppen.
- bum til brandvej ved cykel sti. hvem tager Aktion på dette?
- Afslutning på cykelsti, deriblandt pergula, belysning og andet?
- Asfalt arbejde foran LL gade blokken er vi tilfreds eller?
- Græsplæne omme bag GG blokken er det afsluttet eller?
- Solceller på tagene er de monteret eller?
- dørpumper og svar fra kommunen omkring at de ikke er lovlige.
|
|
g. Hund luftnings skilt ved græsplænen.
|
|
h. Kan trappen ned til under kælderen laves for huller og andet, samt
gør den mere venlig i forhold til kørsel med sækkevogn. den forenden af gg blokken
|
|
i. opfølgning på mail fra Julia omkring vedligehold og råderet.
|
|
j. opfølgning omkring mail fra Jan B d. 21-3 omkring opfølgning på ting og sager fra afdelingens mødet sidste år.
|
|
3. Opfølgning fra andre bestyrelsesmedlemmer.
|
|
a. Grønne områder og rengøring v./ Bentha
- belysning ved vaske plads forenden af GG blokken kan det ene slukkes?
- cykel skur hvad er status?
- kan der slukkes for den kraftige lampe ved legepladsen?
|
|
b. Økonomi v./ Per
- indkøb af div dele til beboerhuset for 5300kr
- indkøb af affaldsstativer til beboerhuset 2500kr.
- Ansøgning fra Rejseklubben om tilskud til bus tur på kroner 11,900 til at dække omkostningerne ved bussen.
- hvilken dag skal vi over til Helle og snak Budget?
- ansøgning fra miljø gruppen på 2 nye kompost beholdere 2000kr.
|
|
c. Udlejning af beboerfaciliteter v./Per
- gennemgang af beboerhuset og kommer vi i mål med at overdrage
det til AAB så de styr udlejningen.
- hvad er prisen for at AAB styr udlejningen?
- skal huslejen stige efter at AAB overtager styringen?
- der arbejdes stadig med at få flyttet stik kontakt i køkkenet og indhentes
tilbud på ny vandhane med spule funktion.
|
|
4. Kommunikation: Budskaber og hjemmeside.
|
|
a. der Arbejdes stadig med ny hjemme |
|
b. YYY |
|
5. Indkomne skrivelser og forslag.
|
|
a. Skal der arbejdes med at flytte billard rummet fra kælderen op i beboerhuset 1.sal
og ned lægge best lokalet? fitness ville så flyt ind i i det gamle billard rum.
|
|
b. Forslag fra Anders om forskønnelse af gavlområde i Gg. Status v Per |
|
6. Kontortid, mandag 2023-04-03, kl. 18.30 - 19.30, varetages af
bestyrelsesmedlemmerne, Bestyrelseslokalet i beboerhuset
|
|
7. Eventuelt.
|
|
a. ...
|
|
b. ...
|
|
|
Referatet udfærdiges af Lene |
|
[ INDSÆT SKABELONEN
"SIDST REDIGERET..." ]
|