Indkaldelse til bestyrelsesmøde, Afd. 25, Klostervangen. |
2023-02-27 |
Dagsorden
deltagere:
Alex, Bentha, Jesper, Lene, Per, Steen, Karen
Gæster:
Danny og jan
Tid: ca. 18.30 - ca. 22.00
Medium
Fællesspisning fra kl. 1800.
Ansvarlig for klargøring, mad afrydning og opvask: Alle |
|
Referat fra mødet med Jan og Danny
|
|
a Cykelskur og dens opsætning.
|
a. Der bliver lavet støttemur og belægning og derefter opsættes cykelskuret |
b. Belysning i kælderen hvor Eddy prøver andre lamper af.
|
b. |
c. Ventilationsanlæg og andet efterladens skaber fra helhedsplanen. Skal ventilationsstop på 24/7-listen?
|
c. |
d. Elevator evaluering. Skal driftstop på 24/7-listen?
|
d.
|
e. Døre pumper på hoveddørene ind til lejlighederne, som ikke opfylder kommunens krav. Hvad skal vi gør ved det?
|
e. |
f. brandmelderen i hver lejlighed er en røg detektor og ikke en termisk måler. er det noget vi skal arbejde med i fremtiden?
|
f. |
g. Der er kommet forslag omkring at omdanne gavlen for enden af grønnegade blokken.
|
|
h.Ansøgning fra e og m omkring indkøb og opsætning af frugt træer og buske i området på10,000kr
|
|
1. Godkendelse af referat fra møde 2023-01-30
|
1.
|
2. Formanden orienteringsløber:
|
|
a. Velkommen til Jesper
|
a
|
b. Evaluering af bestyrelsens skriv omkring Irenes ud trædning af bestyrelsen. (kan vi lære noget af dette)
|
b.
|
c. Evaluering af møde med Julia og Hans vedr. råderets og vedligeholds katalog.
- Vedligeholdelsesreglementet:
1. Udvendige trapper.
2. Højbede.
3. Vandingsanlæg ved højbede v Bentha
|
c. |
e. Udlåning af p-pladser i klostervangen til Samsøgade skole i 1 års tid.
|
|
e. Optegning af p-pladser i klostervangen, pris 47.765kr v park zone
opstarte af opsætning af ladestandere.
|
e.
|
|
|
g. Morten Homann har svaret på mailen om at fjerne den 1% huslejestigning rt vinduespudsning v/ Lene
- Der er aftalt, at der skal prøves at pudse vinduer i GG 107 5th og se om der er skader på ruderne.
|
g. Morten Homann har svaret, at rapella vinduespudsningen af altanvinduernes yderside starter i år 2023. Der afventes en godkendelse af den nye byggetilladelse, der skal til, for at sætte forankringen op på taget. Men vinduespudsningen starter i år, så ingen tilbagetrækning af denne 1% huslejestigning. |
3. Opfølgning fra andre bestyrelsesmedlemmer.
|
|
. Grønne områder og rengøring. v/ Bentha
- ansøgning om 5000kr til div løg og panter.
|
a.
|
b. Økonomi v./ Per
- Evaluering på mødet mellem bestyrelsen og AAB mandag d. 27-2-2023 og fremtiden.
- Status på de indkøbte ting til BKK, plus BKKs ansøgning om 1. musikanlæg til BKK-lokalet 500-1500kr og 2. Tv,82-85" til Bkk lokalet. pris 10.000-15.000kr plus ophæng pris 200-500kr v/ Alex.
- Anita fra fællesspisning har sendt en ansøgning om ny opvaskemaskine til beboerhusets køkken ved festlokalet
|
b. Økonomi
- Mødet er den 27/3
|
c. Udlejning af beboerfaciliteter v./Per
- Overgang til AAB kommer til at stå for beboerhuset og dens udlejning.
|
c.
|
d.
|
|
4. Kommunikation: Budskaber og hjemmeside.
|
|
. Hjemmesiden v/ Per
kommer snart igang.
|
|
b. YYY |
|
5. Indkomne skrivelser og forslag.
|
|
a. Fra Stenbroens idrætsklub Anders Bjerre Pedersen: Ønske om at bruge boldbanerne til fodbold-turneringer. Toiletforhold? v/ Per
|
a.
|
6. Kontortid, mandag 2023- 03-06 kl. 18.30 - 19.30, varetages af bestyrelsesmedlemmerne, Billardrummet
|
|
7. Eventuelt.
|
|
a.
|
|
b.
|
|
|
Referatet udfærdiges af Lene |
|
[ INDSÆT SKABELONEN
"SIDST REDIGERET..." ]
|