Indkaldelse til bestyrelsesmøde, Afd. 25, Klostervangen. 2012-10-29

Deltagere:
Anna, Anders, Bentha, Dan, Lisa,  Steen, Thomas
Ole Fisker, varmemester i Klostervangen

Tid: ca. 18.30 - ca. 21.30

Sted: Bestyrelseslokalet, Langelandsgade 52, 1. sal

Fællesspisning fra kl. 1800.
Ansvarlig for klargøring, mad afrydning og opvask: Anders + Dan

Forud for det ordinære bestyrelsesmøde gennemføres gensidig orientering af bestyrelse og varmemesteren.


Dagsorden for det ordinære bestyrelsesmøde.

  1. Godkendelse af referat fra møde 2012-09-24
     
  2. Formanden orienterer:
    a. Mødedisciplin og "bestyrelseskultur",
    b. Internet HotSpot i Beboerhuset,
    c. Belysning på stien i haven: Automatisk tænd & sluk, montering af LED-lys,
    d. Ungdommens Røde Kors: Anvendelse af beboerhuset 10 OKT samt fremover,
    e. Prisjustering på leje af beboerhuset,
    f. Alternativ anvendelse af Klostervangens Billiardklubs lokaler.
     
  3. Opfølgning fra andre bestyrelsesmedlemmer.
    a. Brandaltaner v./ Bentha 
    b. Økonomi v./  Anna
    c. Udfærdigelse af energirapport v./ Thomas
    d. Orientering om det Boligsociale Fællesskab v./ Anna
    e. Ny PC: Opsætning, begrænsninger og muligheder v./ Dan (og Anders)
    f. Muligheder for "professionel" støtte til drift af beboerhuset v. /Anna
     
  4. Kommunikation: Budskaber og hjemmeside.
     - Lektiecaféen på FaceBook, mailadresse og "visitkort" på klostervangen.dk
     - Forslag til Faciliteteskalender med booking (se eks. her...)
     
  5. Indkomne skrivelser og forslag.
    a. Kredsrepræsentant,
    b. Servicepakkemøde 30 OKT,
    c. Ordinært repræsestantskabsmøde TOR 29 NOV 2012, kl. 19.00 på Radisson
     
  6. Indkomne klager.
     - Klage af 2012-10-10, se intranet, ref.: 01-25-0360-022
     
  7. Kontortid, mandag 2012-11-05, kl. 18.30 - 19.30, varetages af bestyrelsesmedlemmerne:
    a. Anna
    b. Anders
     
     
  8. Eventuelt.
     - Jul: Tid og deltagelse i julefrokost, julegave. 
Referatet udfærdiges af  Lisa    

 

Last updated 05-06-2020 00:00:00