Deltagere:
Anna, Anders, Bentha, Dan, Lisa, Steen, Thomas
Ole Fisker, varmemester i Klostervangen
Tid: ca. 18.30 - ca. 21.30
Sted: Bestyrelseslokalet, Langelandsgade 52, 1. sal
Fællesspisning fra kl. 1800.
Ansvarlig for klargøring, mad afrydning og opvask: Anders + Dan
Forud for det ordinære bestyrelsesmøde gennemføres gensidig orientering af bestyrelse og varmemesteren.
Dagsorden for det ordinære bestyrelsesmøde.
- Godkendelse af referat fra møde 2012-09-24
- Formanden orienterer:
a. Mødedisciplin og "bestyrelseskultur",
b. Internet HotSpot i Beboerhuset,
c. Belysning på stien i haven: Automatisk tænd & sluk, montering af LED-lys,
d. Ungdommens Røde Kors: Anvendelse af beboerhuset 10 OKT samt fremover,
e. Prisjustering på leje af beboerhuset,
f. Alternativ anvendelse af Klostervangens Billiardklubs lokaler.
- Opfølgning fra andre bestyrelsesmedlemmer.
a. Brandaltaner v./ Bentha
b. Økonomi v./ Anna
c. Udfærdigelse af energirapport v./ Thomas
d. Orientering om det Boligsociale Fællesskab v./ Anna
e. Ny PC: Opsætning, begrænsninger og muligheder v./ Dan (og Anders)
f. Muligheder for "professionel" støtte til drift af beboerhuset v. /Anna
- Kommunikation: Budskaber og hjemmeside.
- Lektiecaféen på FaceBook, mailadresse og "visitkort" på klostervangen.dk
- Forslag til Faciliteteskalender med booking (se eks. her...)
- Indkomne skrivelser og forslag.
a. Kredsrepræsentant,
b. Servicepakkemøde 30 OKT,
c. Ordinært repræsestantskabsmøde TOR 29 NOV 2012, kl. 19.00 på Radisson
- Indkomne klager.
- Klage af 2012-10-10, se intranet, ref.: 01-25-0360-022
- Kontortid, mandag 2012-11-05, kl. 18.30 - 19.30, varetages af bestyrelsesmedlemmerne:
a. Anna
b. Anders
- Eventuelt.
- Jul: Tid og deltagelse i julefrokost, julegave.
|