Indkaldelse til bestyrelsesmøde, Afd. 25, Klostervangen. |
2024-01-29 |
Dagsorden
Deltagere:
Alex, Bentha, Lene, Per, Karen, Jytte, Jesper
Gæster:
Danny og suppleanterne Steen
Afbud: Conny, Jacob, Danny
...
Tid: ca. 18.30 - ca. 22.00
Sted: Bestyrelseslokalet, Beboerhuset, Langelandsgade 52A
Fællesspisning fra kl. 1800.
Ansvarlig for klargøring, mad afrydning og opvask: Alle |
|
Punkter til Danny:
Disse 10 pkt sendes til Danny, og han svarer pr mail
Status på:
1. Fliser rundt om bom ved stien fra Gg til Falstersgade
2. Cykelskur ved spritruten
3. Optegning til storskrald i Llg
4. Område ved Grønnegadeblokkens gavl
5. Buske ved stien fra Llg-blokken ned til legepladsen
6. Ændring af køkkenborde og ny opvasker i beboerhuset stueetagen.
7. Genbrugsplads/ byttecentral
8. udendøres belysning rundt omkring i klostervangen status.
9. indkøb af bord og stole til beboerhuset.
10. godkendelse af forslag omkring opsætning af fiber net i alle lejemål som åbner døren. husk at håndværkerne skal respektere beboerne og deres lejemål, deriblandt slut rengøring.
|
Aktioner: Hvem, hvornår?
|
1. Godkendelse af referat fra møde 2023-12-04
- under punktet omkring waooo står der at det er faldet til jorden, dette er ikke sandt det bliver bare brugt en anden løsning med at brug ledningen i opgangene.
|
|
2. Formanden orienterer:
|
|
a. Evaluering af dialog mødet den 8/1-24
- en lille snak omkring opfølgningen om Johan.
|
|
b. Fasterlavn den 11/2-2024. Hvad mangler vi?
|
|
c. Extra ordinært afdelings møde. Ændret til den 12/3-2024. Stemmesedler,
taxaboner, dirigentmappe
|
|
d. forslag om skiltning på el-lade pladserne. skal vi stille til forslag at alle skal inddrages til el bil på næste beboermøde
- skal der arbejdes videre med forslaget om el lade stander i glas huset?
|
|
e. facade vinduer status.
|
|
3. Opfølgning fra andre bestyrelsesmedlemmer.
|
|
a. Grønne områder og rengøring v./ Bentha
|
|
b. Økonomi v./ Per
- skrivelse omkring brugen af konto 119 af bestyrelserne. Der kommer en anbefaling på at man max bruger 3500kr pr bestyrelse medlem.
- der er ikke fundet noget mistænksomt i vores regnskab.
. under dette skal vi have lavet punkter med penge på til beboerhus og fitness rummet, så der er penge til dette.
- indkøb af lyd anlæg til billard.
- indkøb af tv til beboerhuset.
- skal vi bytte projekteren ud i bestyrelse lokalet til en stor fladskærm?
|
|
c. Udlejning af beboerfaciliteter v./Per
- AAB står nu for booking af festsal. stuen. Booking af 1.sal skal også overgå til AAB
- Optælling af bestik og service: ok. Mål:
- Status: Tina fortsætter med rengøringen. Er Tina er gået op i tid til 8 timer/uge?
- En stor kalender, der viser de daglige aktiviteter. Hvem laver den?
- Ordensregler for brug af beboerhuset. hvem laver?
|
|
4. Kommunikation: Budskaber og hjemmeside.
|
|
a. skal vi høre Kenneth om det kan lad sig gør, om at smide alle vores dagsordner og referater over på AAB´s hjemme side? |
|
b. |
|
5. Indkomne skrivelser og forslag.
|
|
a. Mail fra Allan Overgaard omkring udlejning af vuggestuen og parkringens pladser. |
|
b.
|
|
6. Kontortid, mandag d. 5/2 2024 kl. 18.30 - 19.30 i beboerhuset
varetages af bestyrelsesmedlemmerne:
|
|
7. Eventuelt.
|
|
a. ...
|
|
b. ...
|
|