Indkaldelse til bestyrelsesmøde, Afd. 25, Klostervangen. 2024-01-29

Dagsorden

Deltagere:
Alex, Bentha, Lene, Per, Karen, Jytte, Jesper

Gæster:

 Danny og suppleanterne Steen

Afbud: Conny, Jacob, Danny
...

Tid: ca. 18.30 - ca. 22.00

Sted: Bestyrelseslokalet, Beboerhuset, Langelandsgade 52A

Fællesspisning fra kl. 1800.
Ansvarlig for klargøring, mad afrydning og opvask: Alle
 

 Punkter til Danny:

 Disse 10 pkt sendes til Danny, og han svarer pr mail

Status på:

1. Fliser rundt om bom ved stien fra Gg til Falstersgade

2. Cykelskur ved spritruten

3. Optegning til storskrald i Llg

4. Område ved Grønnegadeblokkens gavl

5. Buske ved stien fra Llg-blokken ned til legepladsen 

6. Ændring af køkkenborde og ny opvasker i beboerhuset stueetagen.

7. Genbrugsplads/ byttecentral

8. udendøres belysning rundt omkring i klostervangen status.

9. indkøb af bord og stole til beboerhuset.

10. godkendelse af forslag omkring opsætning af fiber net i alle lejemål som åbner døren. husk at håndværkerne skal respektere beboerne og deres lejemål, deriblandt slut rengøring.

 Aktioner: Hvem, hvornår?

 

1. Godkendelse af referat fra møde 2023-12-04

    - under punktet omkring waooo står der at det er faldet til jorden, dette er ikke sandt det bliver bare brugt en anden løsning med at brug ledningen i opgangene.

 

2. Formanden orienterer:

 

    a. Evaluering af dialog mødet den 8/1-24

    - en lille snak omkring opfølgningen om Johan.

 

    b. Fasterlavn den 11/2-2024. Hvad mangler vi?

 

    c. Extra ordinært afdelings møde. Ændret til den 12/3-2024. Stemmesedler,

        taxaboner, dirigentmappe

 

    d. forslag om skiltning på el-lade pladserne. skal vi stille til forslag at alle skal inddrages til el bil på næste beboermøde

        - skal der arbejdes videre med forslaget om el lade stander i glas huset?

 

    e. facade vinduer status.

 

3. Opfølgning fra andre bestyrelsesmedlemmer.

 

    a. Grønne områder og rengøring v./ Bentha

 

    b. Økonomi v./ Per

    - skrivelse omkring brugen af konto 119 af bestyrelserne. Der kommer en anbefaling på at man max bruger 3500kr pr bestyrelse medlem.

    - der er ikke fundet noget mistænksomt i vores regnskab.

    . under dette skal vi have lavet punkter med penge på til beboerhus og fitness rummet, så der er penge til dette.

    - indkøb af lyd anlæg til billard.

    - indkøb af tv til beboerhuset.

    - skal vi bytte projekteren ud i bestyrelse lokalet til en stor fladskærm?

 

    c. Udlejning af beboerfaciliteter v./Per

    - AAB står nu for booking af festsal. stuen. Booking af 1.sal skal også overgå til AAB

    - Optælling af bestik og service: ok. Mål: 

    - Status: Tina fortsætter med rengøringen. Er Tina er gået op i tid til 8 timer/uge?

    - En stor kalender, der viser de daglige aktiviteter. Hvem laver den?

    - Ordensregler for brug af beboerhuset. hvem laver? 

 

 

4. Kommunikation: Budskaber og hjemmeside.    

 
    a. skal vi høre Kenneth om det kan lad sig gør, om at smide alle vores dagsordner og referater over på AAB´s hjemme side?

 

    b.

 

5. Indkomne skrivelser og forslag.

 

    a. Mail fra Allan Overgaard omkring udlejning af vuggestuen og parkringens pladser.

 

    b. 

        

 

6. Kontortid, mandag d. 5/2 2024 kl. 18.30 - 19.30 i beboerhuset

     varetages af bestyrelsesmedlemmerne:    

    

 

7. Eventuelt.

 

    a. ...

 

    b. ...

 

Last updated 05-03-2024 22:34:03