Indkaldelse til bestyrelsesmøde, Afd. 25, Klostervangen. 2012-11-26

Deltagere:
Anna, Anders, Bentha, Dan, Lisa,  Steen, Thomas
Tid: ca. 18.30 - ca. 21.30

Sted: Bestyrelseslokalet, Langelandsgade 52, 1. sal

Fællesspisning fra kl. 1800.
Ansvarlig for klargøring, mad afrydning og opvask: Bentha + Dan


Dagsorden for det ordinære bestyrelsesmøde.

  1. Godkendelse af referat fra møde 2012-09-24  og 2012-10-29
     
  2. Formanden orienterer:
    a. Servicepakkemøde 30 OKT og repræsentantskabsmødet 23 NOV 2012,
    b. Internet HotSpot i Beboerhuset,
    c. TIlladelse til opstilling af trædrejebænk i hobbyrum,
    d. Forslag til regelsæt for udlejning, renholdelse og alm. drift af beboerhuset, se også pkt. 3.c og 3.d.
    e. Prisjustering på leje af beboerhuset, se også pkt. 3.c og 3.d.
    f. Alternativ anvendelse af Klostervangens Billiardklubs lokaler.
     
  3. Opfølgning fra andre bestyrelsesmedlemmer.
    a. Udfærdigelse af energirapport og andre energitiltag v./ Thomas
    b. Økonomi / Budget generelt og bankkonto v./  Anna (og Anders)
    c. Regler for anvendelse af selskabslokaler og gæsteværelse v./ Bentha
    d. Muligheder for "professionel" støtte til drift af beboerhuset, herunder arbejdsbeskrivelser, v. /Anna
     
  4. Kommunikation: Budskaber og hjemmeside.
      - Forslag til Faciliteteskalender med booking (se eks. her...)
     
  5. Indkomne skrivelser og forslag.
    a. Tilskud til julefrokoster
    b. Skr vedr. budgetrunde
     
  6. Indkomne klager.
     - Ingen indkomne klager.
     
  7. Kontortid, mandag 2012-12-03, kl. 18.30 - 19.30, varetages af bestyrelsesmedlemmerne:
    a. Bentha
    b. Dan
     
  8. Eventuelt.
    - Dato for fællesspisning i 1. kvt. 2013
Referatet udfærdiges af  Lisa  
Sidst opdateret 26. november 2012, kl. 00:09
af Anders T. Nielsen

 

Last updated 05-06-2020 00:00:00