Referat af bestyrelsesmøde afholdt 2013-01 28  
Deltagere:
Anna, Anders, Bentha, Dan, Lisa,  Steen, Thomas
Gæster:
Inspektør Carsten Kjær Christensen og Projektchef Arne Tollaksen
Afbud:
Varmemester Ole Fisker og Steen
  Reference: Dagsorden til møde 2013-01 28

Orientering om renoveringsprojekt/byggesag

Carsten Kjær og Arne Tollaksen orienterede om vores handlingsplan.
Anders bad om en tidsplan samt info til offentliggørelse for beboerne.
- se formandens forslag på http://klostervangen.dk/index.asp?id=52

 

Aktioner & deadline

Carsten fremsender supplerende materiale, Anders udarbejder forslag til beboerinformation.
 

1. Godkendelse af referat.
   Referat fra bestyrelsesmødet 2012-12-17 blev godkendt uden bemærkninger.
   

2. Formanden orienterede om:
   a. Afdelingsmødet 2013 afholdes den 22. juni, i telt på legepladsen og med efterfølgende sommerfest, fra kl.1400. 
   b. Loppemarked den 11.maj fra kl. 11-16, genbrugsen åbner også. Tilmelding nødvendkíg fra dem, der der vil sælge noget.
   c. Formanden har alt ansvar for økonomi. Anna forsætter som hidtil, er Kassere, Lisa revisor, Bentha suppleant.
   d. Dan undersøger mulighed for forenings bankkonto.
   e. Ansøgninger om tilskud:
      - kortklubben får kr. 500,
      - Dukkeværkstedet får kr. 3500.
   f. Indkommende skrivelser:
      Afd har modtaget tilbud om alternativ til nuværende P-ordning fra
      "Green Park". Behandles på til næste møde (2013-02-25)
    g. Indkommende klager: 
        - ingen

 

Anders

 

 

 

Bentha

 

 

Bentha

3. Bestyrelsesmedlemmer orienterede om:
  a. M og E udvalgte arbejder videre med solceller.Besøg på container pladsen: Skiltning så man kan se hvor de forskellige ting skal være.  Elsparepærer + lysstofrør i special tønder. Evt. en oprydningsdag. 
  b. Altan vandring: 
      Der var rimeligt i Langelandsgade, visse steder i Grønnegade ser det slemt ud. Disse beboere har fået en påtale. Såfremt der herefter ikke er ryddeligt overdrages sagen til hovedkontoret. 
  c. Fastelavn den 10.februar kl. 1030, Bentha, Anna og Lisa står for indkøb. Udlevering af billetter den 4. februar. Bestyrelsen mødes kl. 09.00 i beboerhuset.
   

 

 Bentha
  Thomas

Steen, Bentha

Bentha, Anna og Lisa

 

4. Kommunikation: Budskaber og hjemmeside
  a:
Bookingsystem af beboerhuset er iværksat,orientering husstands omdeles.  
  b: Indtil videre er alle bookinger fra bookingbogen overført til online-kalenderen manuelt.
      Der har ikke været booket online af beboerne endnu.
 

Anna, Anders

5. Kontortid: På kontoret mandag 2013-03-04 er:
  a. Anna, Steen og Thomas
  b. Dan og Steen står for maden til bestyrelsesmødet 2013-02-25
 
 

 

     

6. Under dagsordenspunkt eventuelt blev følgende diskuteret:
   - Varmemesteren Ole har 20 års jubilæum.
   - Anders forfatter en brugsanvisning til bookingsystemet.
   - Ole med på næste møde.

 

 

     
Referatet udfærdiget af Lisa  
Sidst opdateret 23. februar 2013, kl. 15:01
af Anders T. Nielsen

 

 

Last updated 05-06-2020 00:00:00