↩ go back...
Please enter 1 - 4 words. If you enter more than 4 words you search for the entire sentence.
You can use a + between the words if all words must be present in the results.
Illegal character found in search text!
[Only A - Z, a - z and 0 - 9 are allowed]
Daglig drift i Klostervangen
Den daglige drift af klostervangen varetages af servicecenter Midt, som er et af AABs fire servicecentre.
Klostervangen har (pr. 2017-05-01) således ikke ansat en varmemester.
Der er dog stadig nogle ledere og funktionærer knyttet til afdeling 25, klostervangen, som hjælper os med diverse services.
Du skal henvende dig til Servicecentret, når det handler om:
- Fejlmeldinger af bygningsdele så som
- elevatorer,
- belysning,
- vaskeri,
- porttelefoner,
- porte til P-anlæg,
- underkælder, etc.
- Nøgler (dog ikke nøgler til motionsrum eller hobbykælder),
- Kælderrum,
- Vandskade,
- el-problemer.
Vagtordning 24 / 7
Ved akutte skader udenfor normal åbningstid skal du ringe på telefonnummer 89 319 24 7.
Akutte skader kan være:
- Vandskader,
- Stormskader,
- Manglende el, vand, varme,
- Brandskader,
- Indbrud,
- Glasskader.
Servicecenter Midt
"Alle henvendelser til AAB vedr. dit lejemåls bygningsdele skal rettes til Servicecenter Midt med mindre, at der er tale om (leje-) kontraktuelle forhold.
Det gælder også råderetssager, både egen-finansierede og leje-finansiererede råderetssager."
Fysisk adresse:
Servicecenter Midt Langenæs Allé 1, 8000 Aarhus C Telefon: 89 31 92 00 |
Mail: midt@aabnet.dk Åbningstider: Alle hverdage ml. kl. 7.30 - 14.30. |
|
Personale tilknyttet Servicecenter Midt. |
Tlf: 89 31 92 66
Email: jbo@aabnet.dk |
|
Serviceleder Jan Bojsen |
Tlf: 89 31 92 25
Email: ala@aabnet.dk |
|
Teamleder
Allan Andersen |
Tlf: 89 31 92 25
Email: hny@aabnet.dk |
|
Hans Nygaard
Servicekoordinator |
Servicecenter midt har pr. 2022-11-01 fast tilknyttet tre ejendomsfunktionærer, som du kan møde i dagtimerne i Klostervangens område. Det er Danny, Claus og Eddy. Selv om de løser en stor del af Klostervangens driftsproblemer kan du ikke give dem opgaver, når du møder dem i afdelingen. De får deres opgaver fra Servicecenter Midt, så det er der, hvor du skal rette henvendelse til.
Vidste du at...
...AAB har en beboer app til iPhone og Android SmartPhones?
Gennem AAB beboer app kan du bl.a. se dit forbrugsregnskab, se dokumenter i afdelingen, stille forslag til afdelingsmødet og rekvirere udbedring af fejl i dit lejemål eller fællesområderne.
Gå ind i Apples App Store eller Google Play og søg på "AAB Aarhus".
|
|
QR kode til App Store
|
QR kode til Google Play
|
|
|
Du skal kigge efter dette logo på din telefon:
Du kan læse meget mere om AAB beboer app her...